Image result for SAIPEM, Saudi Arabia

    Large number of Openings for Jazan Refinery Project Saudi Arabia
    HSE Officer
    Need Diploma
    Exp: Min 7 yrs in EPC Projects
    QC - Welding
        Need Diploma
        Exp: Min 7 yrs in EPC Projects
          QC - Piping
        Need Diploma
        Exp: Min 7 yrs in EPC Projects
              SPV - Piping
            Need Diploma
            Exp: Min 7 yrs in EPC Projects
                  Scaffolding
                Need Diploma
                Exp: Min 7 yrs in EPC Projects
                Pipe Fitter
                  Piping/ Steel Erector
                  Excellent salary based on experience with other benefits.
                  Nature of project: - Refinery
                  Working Hours: - TBC
                  Min. Exp. 3 yrs
                  Diploma/ITI in any trade
                  Abroad Exp. must with EPC
                  FREE TICKETS, VISA, FOOD & ACCOMMODATION
        Attractive Salary
          FREE RECRUITMENT
    If interested, Kindly rush your cv at iitr_engg@hireindians.com or call 9919060607

Post a Comment

 
Top